SEAT CONNECT
SEAT CONNECT
SEAT CONNECT

Živite odvažnije, živite bolje.

Sve je povezano. Vaš SEAT. Vaš svijet. Uvijek na dohvat ruke uz SEAT CONNECT.

Baš onako kako bi trebalo biti.

Odgovarajuće pogodnosti

Besprijekorna sinkronizacija.

Preko aplikacije SEAT CONNECT, putem MySEAT portala ili na vašem vlastitom infotainment sistemu. 

Upravljajte svime: od sigurnosnih karakteristika do pristupa na daljinu i online infotainment sistema. Živite jednostavnije i opuštenije.

Aplikacija SEAT CONNECT
Registracija

Kreiranje SEAT ID-ja.

Moguće je na 2 načina:

1. preuzmite aplikaciju SEAT CONNECT

Play Store (Android)  Preuzmite aplikaciju za Android.

App Store (iOS) Preuzmite aplikaciju za iOS. 

2.  pristupite MySEAT Portalu 

 

Kako i šta dalje? Pogledajte u videu na dnu stranice ili prelistajte letak i uživajte u SEAT CONNECT online uslugama.

 

Preslistajte letak i upoznajte se s postupkom prijave

Povezivanje s vašim SEAT vozilom.

Ako postavljate SEAT CONNECT za svoj SEAT Leon, Ibiza, Arona, Ateca ili Tarraco* samo slijedite ovdje prikazane korake.

Usluge pristupa na daljinu

S vozačevog sjedišta. Od bilo kuda.

Što god bilo potrebno, možete to učiniti na daljinu sa svog smartphonea.

  • Zaključajte i otključajte vozilo.
  • Provjerite status svjetala, vrata i ventilacije.
  • Koristite se opcijom Položaj parkiranja i locirajte svoje vozilo.
  • Primajte upozorenja u slučaju otkrivanja pokušaja krađe.

Online infotainment usluge

Donose svijet vama.

Uz jednostavan pristup i potpunu povezanost sa svime što bi vam moglo zatrebati na putu putem infotainment sistema vašeg vozila.

  • Online prometne informacije i update uvjeta na cesti u stvarnom vremenu.
  • Potražite najbliža parkirna mjesta i benzinske postaje.
  • Online izračun ruta.
  • Upravljanje govornim naredbama normalnim govorom za aktiviranje navigacije, radiouređaja i medija.

AKTIVIRAJTE SEAT CONNECT

Pogledajte video i doznajte detaljne upute o tome kako registrovati svoje vozilo na SEAT CONNECT i koristiti mrežne usluge. 


 

 

Često postavljana pitanja i odgovori

1. Što je VIN i gdje ga mogu pronaći na svom vozilu?

VIN (identifikacijski broj vozila ili broj šasije) jedinstveni je 17-znamenkasti identifikacijski kod vašeg vozila marke SEAT. VIN možete pronaći u saobraćajnoj dozvoli ili na vanjskom, donjem, desnom uglu vjetrobranskog stakla. Trebat će vam za upis vozila i postavljanje SEAT CONNECT profila.

2. Šta je S-PIN?

S-PIN (Security Pin) je 4-znamenkasti kod kreiran za vaš SEAT ID tokom registracije. Trebat će vam za daljinsko zaključavanje i otključavanje kao i funkciju daljinske klimatizacije (prilikom daljinskog upravljanja putem smartphonea). 

3. Kako potvrđujem kreiranje računa za mogućnost upisa svog vozila?

Nakon kreiranja SEAT ID-ja, primit ćete e-mail u kojem morate potvrditi svoj račun. Možda će potrajati nekoliko minuta dok e-mail potvrda ne stigne u vašu ulaznu poštu (svakako provjerite i mapu neželjene pošte/spam). Otvorite i kliknite na link u e-mailu kako biste potvrdili svoj račun. Zatim ćete biti preusmjereni na SEAT portal, gdje se možete prijaviti s vašim SEAT ID-jem. Po dovršetku registracije samo još morate upisati svoje vozilo i povezati ga sa svojim korisničkim računom kako biste mogli uživati u cjelokupnoj ponudi SEAT CONNECT online usluga. 

Detaljnije upute možete pronaći naYouTube kanalu.

Ako ne primite e-mail s potvrdom obratite se SEAT korisničkoj podršci, a mi ćemo učiniti sve što je u našoj moći kako bismo vam pomogli.

4. Kako svom računu dodajem vozilo?

Kako biste se koristili uslugama SEAT CONNECT, svom korisničkom računu morate dodijeliti vozilo. Kako biste to učinili prijavite se na web-stranicu My.Seat i unesite VIN (identifikacijski broj vozila ili broj šasije) svog vozila. Primit ćete 8-znamenkasti* kod za registraciju (koji se naziva kodom za uparivanje) koji morate unijeti u sistem navigacije svog vozila kako biste dovršili prijavu (Postavke -> Online usluge -> Registracija).

*Ovisi o opremi - radio ili navigacija.  Detaljnije upute o povezivanju možete pronaći na YouTube kanalu

 

5. Šta trebam učiniti ako imam problema s korištenjem SEAT CONNECT usluga?

Prvo provjerite je li osigurano sve navedeno: 

  • Dobar internetski signal i podatkovna veza
  • Ispravan VIN vašeg vozila
  • Model koji je kompatibilan sa željenim uslugama
  • Važeća licenca za usluge (ako je primjenjivo)

Ako ništa od gore navedenog ne riješi problem, molimo obratite se svome ovlaštenom prodajnom SEAT trgovcu.

6. Kojim se opcijama mogu koristiti ako još nisam u potpunosti aktivirao/la SEAT CONNECT?

Ako se ne registrirate i u potpunosti ne aktivirate SEAT CONNECT usluge, možete se koristiti samo zakonski obvaveznim uslugama (javni poziv za hitne slučajeve).

7. Šta se događa s ličnim podacima koje ustupim tokom registracije za SEAT CONNECT usluge?

SEAT održava bazu podataka svih ličnih podataka koje nam ustupe kupci, kao i svih ostalih informacija koje su nužne za pružanje SEAT CONNECT usluga, kao na primjer podatke o vozilu i geolokaciju. Svi podaci kreirani tokom korištenja SEAT CONNECT usluga pripadaju kupcu. Dakle, korištenje podataka ovisi o izričitoj privoli kupca. 

Cjelokupno korištenje podataka odvija se u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka EU-a (GDPR). Za više informacija potražite pravila o privatnosti kompanije SEAT CONNECT.

Imajte na umu da sve podatke koristi samo kompanija SEAT i njezini distribucijski i servisni partneri. Podaci se ne dijele s trećim stranama iz komercijalnih razloga i u većini slučajeva ostaju anonimni (neanonimni podaci koriste se samo kada je to nužno). U takvim slučajevima SEAT obrađuje podatke u skladu sa strogim sigurnosnim smjernicama.

8. Koju opremu moje vozilo treba za korištenje SEAT CONNECT uslugama?

Vaše vozilo mora pripadati jednom od modela navedenih u nastavku:

  • SEAT Leon proizveden od 05/2020.
  • SEAT Arona, Ateca, Ibiza ili Tarraco proizvedeni od 09/2020.
9. Koje zemlje imaju pristup SEAT CONNECT uslugama?

SEAT CONNECT bit će dostupan u Njemačkoj, Belgiji, Češkoj Republici, Danskoj, Finskoj, Norveškoj, Švedskoj, Francuskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu, Irskoj, Austriji, Švicarskoj, Italiji, Španjolskoj , Portugalu, Poljskoj, Mađarskoj, Grčkoj, Cipru, Nizozemskoj, Luksemburgu, Bugarskoj, Rumunjskoj, Hrvatskoj, Sloveniji, Malti, Slovačkoj, Andori, Estoniji, Latviji, Litvi, Srbiji, Albaniji, Makedoniji, Bosni i Hercegovini te Ukrajini, Crnoj Gori i Gibraltaru. 

Kako biste pronašli najnovije informacije o dostupnosti u vašoj zemlji provjerite My SEAT portal: My.Seat

10. Koliko dugo vrijedi moja pretplata na SEAT CONNECT usluge?

Besplatno probno razdoblje može se razlikovati ovisno o zemlji i razini opreme, no uvijek traje najmanje 12 mjeseci. Rok valjanosti usluge povezan je s vašim vozilom i prikazan na vašem korisničkom računu. Po završetku besplatnog probnog razdoblja, morate obnoviti pretplatu kako biste nastavili uživati u uslugama.

Usluge:

  • SEAT CONNECT za radiouređaj  (Safety & Service and Remote Access). 
  • SEAT CONNECT za navigacijski sustav  (Safety & Service, Remote Access, Online Infotainment i Infotainment aplikacije*).
11. Što podrazumijeva Aktivacija u vozilu?

Aktivacija u vozilu omogućuje vam upis vašeg vozila (dok ste u vozilu), povezujući ga s vašim SEAT ID-jem kao biste se mogli koristiti SEAT CONNECT uslugama. 

Pomoć kroz registraciju vodit će vas kroz jednostavan postupak kreiranja vašeg SEAT ID računa u vašem vozilu, prijave i upisa vašeg vozila i zatim njegovog dodavanja u garažu (Garage). Tokom postupka registracije možete pročitati sve potrebne pravne informacije (opće uvjete poslovanja, pravila o privatnosti) te prihvatiti ugovorne uslove za SEAT CONNECT usluge. 

12. Moje vozilo ne prihvaća moj registracijski kod, što da učinim?

Prvo, provjerite ima li vaš SEAT aktivnu internetsku vezu te je li registracijski kod koji unosite istekao (registracijski kod vrijedi godinu dana). Ako to ne riješi problem, pokušajte izbrisati vozilo iz vaše garaže (Garage) na My SEAT portalu te ponovno dodajte vozilo. Primit ćete novi registracijski kod za upis vašeg vozila.

13. Kako mogu aktivirati ili deaktivirati Privatni modus?

Možete odabrati i mijenjati između različitih modusa privatnosti preko odjeljaka infotainment sistema: Upravljanje uslugama i Kontrolni centar. 

14. Kako se aktivira Privatni poziv u nuždi? Kako se on razlikuje od Javnog poziva u nuždi?

Kada vaše vozilo prepozna ozbiljan sudar zbog aktivacije zračnih jastuka ili zatezača pojaseva, automatski se uspostavlja veza s call centrom za pozive u nuždi.

Ako je aktivirana usluga SEAT CONNECT, poziv se upućuje privatnom operateru, a ne pozivom na javni/lokalni telefonski broj za hitne slučajeve. Uz Privatni poziv u nuždi hitne službe primaju dodatne podatke u vezi s vrstom sudara kao što su lokacija, adresa, broj osoba u vozilu te ozbiljnost sudara.

Također, prosljeđuje se informacija o jeziku HMI sučelja kako biste uvijek primili pomoć na svom jeziku, čak i u inostranstvu. Ako vaš jezik nije dostupan, pomoć ćete primiti na engleskom jeziku, bez obzira na to gdje se nalazite.

Ako želite, ostat ćemo na vezi s vama do dolaska hitnih službi. Uzmite u obzir da u pravilu ne pratimo vašu lokaciju. Vaši podaci prenose se samo u slučaju sudara radi garantovanja vaše sigurnosti. Također je dostupna manuelna aktivacija karakteristike Poziv u nuždi putem modula s tri dugmeta ili zaslona infotainment sistema.

15. Mogu li poništiti vezu između korisničkog ID-a i automobila?

Da. Idite u izbornik Infotainment u vozilu i pod stavkom "Korisnik" pritisnite "Izbriši korisnika / Vrati na tvorničke postavke". Time će se svi vaši podaci izbrisati iz vozila i iz sigurnosne kopije marke SEAT. Ovaj je postupak obvezno provesti u slučaju prijenosa vlasništva.

16. Ukraden mi je smartphone. Mogu li blokirati uslugu radi sprječavanja zloupotrebe?

Ako izgubite svoj uređaj možete promijeniti lozinku pristupanjem My SEAT portalu s drugog uređaja. Nova će lozinka biti potrebna tijekom korištenja svih usluga aplikacije SEAT CONNECT. Za dodatnu sigurnost možete izmijeniti postavke aplikacije tako da morate ponovno unijeti svoju lozinku nakon 5, 10 ili 15 minuta neaktivnosti računa.

17. Zašto se ne mogu prijaviti u aplikaciju SEAT CONNECT?

Prvo se uvjerite da na svom smartphoneu imate instaliranu najnoviju verziju. Kako biste to provjerili posjetite Apple App Store ili Google Play Store i instalirajte dostupni update.

Ako i dalje imate problema s prijavom na svoj SEAT CONNECT račun, možete otići na SEAT ID portal i unijeti e-mail s kojim ste se prijavili, vaše korisničko ime ili broj mobilnog telefona za identifikaciju vašeg računa i ponovno postavljanje lozinke. Ako to ne riješi problem, obratite se SEAT korisničkoj podršci, a mi ćemo učiniti sve što je u našoj moći kako bismo vam pomogli.